Postitalon hammaslääkärit

Hammaslääkäripäivystys

hammaslaakaripaivystysÄlä kärsi turhaan hammassärystä! Postitalon hammaslääkäreille Helsingissä, pääset särkypäivystykseen kätevästi ilman jonotusta.

Hammaslääkäripäivystys toimii arkipäivisin Helsingin Postitalossa.

Hammassäryn kiusatessa voitte turvautua särkypäivystykseemme, jossa kokeneet hammaslääkärit ovat jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan hoitaneet akuutteja särkytapauksia.

Hammaslääkäripäivystykseemme kuuluu myös niin viisaudenhampaan poistot kuin tapaturmista aiheutuneet hammasvammatkin.

Ajanvaraus hammaslääkäripäivystykseen puh. 09 2600 630.

Viisaudenhampaan poisto

Viisaudenhampaiden poisto on usein helpointa nuorena ennen leukaluuhun luutumista. Jos viisaudenhampaat eivät aiheuta haittaa suun terveydelle, ei niitä ole välttämätöntä poistaa.

Juurihoito

Tarvitsetko juurihoitoa?

Hampaan särkeminen on yleisin hammaskivun syy. Juurihoidon avulla särkevä hammas saa usein lisäaikaa.
Karies, traumat tai mikroskooppiset halkeamat avaavat tien dentiinitubuluksiin ja juurikanavaan. Hampaan tulehtuminen diagnosoidaan röntgenkuvien avulla.

Hammas voidaan juurihoitaa kun hampaan ydin on vahingoittunut. Juurihoidossa hoidetaan tai ehkäistään yksittäisen hampaan infektio.

Yksittäiset hoitokäynnit ovat pitkiä, mutta yleensä niitä ei tarvita kuin muutama käynti.

Onko juurihoito kivulias toimeenpide?

Juurihoito tehdään aina tehokkaassa puudutuksessa. Teemme Postitalon hammaslääkäreissä toimenpiteet mahdollisimman kivuttomasti.

Ajanvaraus

Vastaanottoajat

Ma - Pe klo 8.00 alkaen

Ma - To myös ilta-aikoja

Ei toimistomaksua!

Särkyaikoja joka päivä KELA:n suorakorvaus.
Kelakortti mukaan

TARJOUS

SIJAINTI

Klikkaa suuremmaksiMannerheiminaukio 1 E